książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.
Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
W tej książce znajdziesz między innymi:
Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to "coś"!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 09.03.2018 |