Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Arkusz monitoringu rozwoju ucznia

książka

Wydawnictwo Harmonia
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

W książce znajduje się:

arkusz monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji podstawy programowej);

analiza jakościowa i ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;

diagnoza rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju ucznia;

informacja o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 25.09.2014

RECENZJE - książki - Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Arkusz monitoringu rozwoju ucznia

4.7/5 ( 15 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

Autorki

ilość recenzji:1

brak oceny 4-09-2016 09:48

Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Ocenę wykonujemy:
? na początku realizacji IPET;
? po rocznej realizacji IPET;
? po każdym etapie nauczania;
? na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych.
Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności
szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki.
Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.