Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy. Uwarunkowania strukturalne i procesowe.

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji cyklu zorganizowanego przebiegu działania ze szczególnym uwzględnieniem aspektów strukturalnych i procesowych jako elementów strategii marketingowej. Publikacja umiejętnie rozwija dwa wątki: studialno-teoretyczny i pragmatyczny, które składają się na kształtowanie i realizację kompleksowego procesu marketingowego we współczesnym przedsiębiorstwie. Autorka szczególne znaczenie przypisuje kształtowaniu struktur organizacyjnych, ale rozpatrywanych na tle dynamiki procesów gospodarczych, tak realnych, jak też informacyjnych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy. Uwarunkowania strukturalne i procesowe.

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0