Ekonomia etyka organizacja (twarda)
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Prezentowana publikacja, powstała głównie z inicjatywy Katedry Marketingu, kierowanej do niedawna przez Profesora Romana Głowackiego, a obecnie prof. Grzegorza Karasiewicza, stanowi skromne podziękowanie Panu Profesorowi Romanowi Głowackiemu za jego wkład w rozwój Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania UW oraz samej dyscypliny. O głębokim zaangażowaniu Pana Profesora świadczy m.in. grono autorskie tej Księgi składające się z wybitnych przedstawicieli nauki zarówno polskich, jak i zagranicznych z zakresu ekonomii, zarządzania, marketingu i społecznej odpowiedzialności za przedsiębiorstwo, dziedzin pozostających w kręgu zainteresowań Jubilata.Tytuł tej publikacji nawiązuje do zakresu omawianej problematyki. Ma on także, co jest równie istotne, zwracać uwagę na konieczność traktowania tych trzech dziedzin jako głównych ogniw systemu zarządzania oraz edukacji menedżerskiej.
Środkowe miejsce w tej formule zajmuje etyka. Stanowi ona bowiem punkt odniesienia, a zarazem spoiwo. Jej znaczenie w zarządzaniu było dostrzegane już od pewnego czasu. Jednakże obecny kryzys finansowy, mający przede wszystkim podłoże moralne, dowiódł niezbicie, iż etyka w praktyce zarządzania i edukacji menedżerskiej powinna odgrywać ważną rolę. Sądzę, że niniejsza publikacja przyczyni się do tego.
Publikacja ta powstała dzięki wysiłkowi licznego gremium Autorów z Polski i z zagranicy za co chcielibyśmy Im wszystkim, wspólnie z Jubilatem, serdecznie podziękować.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Warszawski |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 25.01.2013 |