Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Filozofia reklamy

książka

Wydawnictwo Petrus
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość...
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Petrus
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.11.2011

RECENZJE - książki - Filozofia reklamy

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0