Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
książka
Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.Książka powinna stać się inspiracją dla pracodawców do poszukiwania skutecznych rozwiązań służących eliminowaniu nieprawidłowości w relacjach międzyludzkich
w przedsiębiorstwach oraz doskonaleniu tych relacji dla wspólnego, czyli pracowników
i pracodawców, dobra. Praca składa się z czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel i rysunków.
I. Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników.
II. Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców.
III. Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu.
IV. Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.05.2011 |