Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą.W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego.
Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 22.05.2013 |