Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing bankowy

książka

Wydawnictwo Branta
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednoczesne zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku są poprzedzone badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Wnioski z tych badań pozwalają przygotować i realizować strategię marketingową, przy wykorzystaniu zintegrowanego zespołu instrumentów oddziaływania na nabywców i konkurentów.Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyką bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków.Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Branta
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Marketing bankowy

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0