Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.
Z powodu limitowanych rozmiarów tego opracowania pominięto zagadnienia, jak marketing zagraniczny; poświęcono np.: badaniom marketingowym, marketingowi usług i zarządzaniu sprzedażą, mniej miejsca, niżby na to zasługiwały. Czytelnik łatwo je odnajdzie w innych opracowaniach na temat marketingu, np.: w książce Philipa Kotlera.
Autor poczynił starania, aby charakterystyczne dla tej pracy były:
- użycie wszędzie tam, gdzie to konieczne i możliwe, podejść analityczno-decyzyjnych, a nawet metodyczno-wykonawczych oraz obrazowych przykładów i przypadków z wyeksponowaniem koniecznej integratywności i "strategiczności";
- możliwie praktyczne nastawienie, dlatego stale (może poza początkiem rozdziału I) przeplatają się dwa wątki:
1) co się kryje za określonymi elementami marketingu,
2) jak je zastosować (lub też: "nie tylko co? - ale jak to zrobić?");
- poświęcanie więcej miejsca na zagadnienia słabiej eksponowane w dostępnej literaturze marketingowej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 25.01.2013

RECENZJE - książki - Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie

4.1/5 ( 15 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    2