Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing polityczny w gorsecie mediów

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 20.01.2015

RECENZJE - książki - Marketing polityczny w gorsecie mediów

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0