SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

METAFORA W MARKETINGU (twarda)

Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo REBIS
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny
  • Inpost Pay z kodem PAY20 pod produktem

Opis produktu:

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. "Metafora w marketingu" to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

`Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky’ego z zakresu językoznawstwa.
Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów.`
Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu

`Znakomita książka - kolejny krok na drodze do głębszego myślenia,
do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją
w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy nawet w osobistych związkach.
Polecam szczególnie marketerom, strategom i pracownikom działów kreacji agencji reklamowej, bo dzięki tej książce twórcy reklamowi, do tej pory zdani jedynie na własne olśnienia, dostają do ręki ustrukturyzowaną paletę możliwości.`
Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann Poland


Gerald Zaltman jest profesorem zarządzania i ekonomii na Harvard Business School oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harvarda. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom MBA na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johnsa Hopkinsa. Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research). Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia. Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci, wydana przez Harvard Business School Press, bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.

Lindsay H. Zaltman jest dyrektorem zarządzającym Olson Zaltman Associates. Licencjat z antropologii zrobił na University of Maine, magisterium z badań marketingowych na University of Georgia. Jest współautorem rozdziału na temat relacji klient-badacz w The Handbook of Marketing Research.

Tytuł oryginału: Marketing Metaphoria
Przekład: Jacek Środa
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: REBIS
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 06.10.2010

RECENZJE - książki - METAFORA W MARKETINGU, Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: