Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka zawiera usystematyzowaną i pogłębioną wiedzę o teoretycznych i metodologicznych podstawach badań marketingowych prowadzonych w otoczeniu wielokulturowym. Znajomość tej wiedzy jest istotna przy rozszerzaniu działalności gospodarczej poza rynek krajowy, a więc szczególnie teraz - w czasach jednoczenia się Europy i globalizacji gospodarki. Wyniki prawidłowo zaprojektowanych i przeprowadzonych badań marketingowych, uwzględniających różnice i podobieństwa kulturowe, stanowią ważną przesłankę decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwa działające na rynkach międzynarodowych oraz tworzą możliwość uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej w skali globalnej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 09.12.2004

RECENZJE - książki - Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe

4.2/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1