Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 06.02.2018 |