Ochrona konsumenta na rynku usług
książka
Wydawnictwo C.H.Beck |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Publikacja poświęcona jest istotnej części obrotu konsumenckiego, jaką są usługi. Opracowania zawarte w monografii obejmują tematy dotyczące: usług remontowych i budowlanych, usług w zakresie dostarczania mediów, usług finansowych, usług telekomunikacyjnych oraz usług turystycznych. Ich celem jest omówienie istotnych problemów w zakresie ochrony konsumentów w różnych sektorach usług oraz wskazanie teoretycznych i praktycznych rozwiązań, które mogą skutecznie tę ochronę udoskonalić. Monografia jest efektem współpracy różnych środowisk, przede wszystkim świata nauki, biznesu i praktyków na rzecz zapewnienia należytego poziomu ochrony interesów konsumentów.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 11.02.2017 |