Plany marketingowe (twarda)
książka
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. WYDANIE 2013
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 26.11.2013 |