Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
książka
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
"„Opracowanie prezentuje wyniki badań dotyczących pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. […] Jest to szczegółowa charakterystyka kryteriów pomiaru, wzmocniona merytorycznym uzasadnieniem [ich] doboru. […] Przedstawiony raport stanowi interesujący materiał źródłowy i wartościową bazę metodologiczną. Fakt, iż prowokuje do dalszych pytań [i] dyskusji, świadczy o jego bogactwie intelektualnym, a także olbrzymiej wadze poruszanej problematyki. Tematykę tę niezmiernie rzadko podejmuje w Polsce środowisko ekonomiczne, a przecież zajmuje ona ważne miejsce w literaturze światowej. […]<BR> Interesująca materia badawcza, brak dostatecznej liczby publikacji na ten temat na naszym rynku wydawniczym, ale przede wszystkim bardzo dobre przygotowanie merytoryczne autorów gwarantuje sukces książki i [świadczy o] jej przydatności zarówno dydaktycznej, jak i badawczej”.<BR> <BR> prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski – recenzent książki<BR> <BR> <BR> „Podjęta próba ujęcia modelowego stanowi niewątpliwie interesującą propozycję pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Na uwagę zasługuje konsekwentnie stosowane przez autorów podejście, polegające na rozwijaniu sprawdzonej formuły pomiaru stosowanej przez firmę Skandia, dotyczącej finansów, klientów, procesów, rozwoju oraz ludzi. […] Szczegółowy dobór kryteriów wykazuje się możliwościami dalszych ich modyfikacji, zależnie od potrzeb wynikających z przeobrażeń w działalności przedsiębiorstwa”.<BR> <BR> prof. dr hab. Mirosław Kwieciński – recenzent badań<BR>"
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.02.2007 |