Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

książka

Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W dobie postmodernizmu coraz częściej przed polskimi przedsiębiorstwami pojawiają się wyzwania związane z konkurencją ze strony silnie innowacyjnych firm zachodnich, które po wejściu naszego kraju do Unii Europejskiej z powodzeniem zdobywają polski rynek. Nie oznacza to jednak, że nasze rodzime przedsiębiorstwa są skazane na porażkę, gdyż dostępnych jest wiele rozwiązań, dzięki którym mogą one skutecznie rywalizować z firmami zagranicznymi, a nawet zdobywać nad nimi przewagę strategiczną. Autor przedstawia i systematyzuje informacje dotyczące różnych postmodernistycznych koncepcji marketingowych oraz ich przydatności dla polskich przedsiębiorstw, jak również zakres ich dotychczasowego stosowania w praktyce.
Sprostanie rosnącym wymaganiom wynikającym z przeobrażeń wymaga zbudowania własnej, wyróżniającej przedsiębiorstwo tożsamości, której odzwierciedleniem jest jego wizerunek. Głównym obszarem polityki wizerunkowej firmy powinno być stałe interaktywne komunikowanie się z uczestnikami środowiska wewnętrznego firmy oraz jej otoczenia, czemu z pewnością sprzyja prowadzenie działalności zgodnie z założeniami orientacji marketingowej, której postmodernistyczne oblicza zostały przybliżone w tej książce.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 14.05.2008

RECENZJE - książki - Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0