Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny
książka
Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W dobie postmodernizmu coraz częściej przed polskimi przedsiębiorstwami pojawiają się wyzwania związane z konkurencją ze strony silnie innowacyjnych firm zachodnich, które po wejściu naszego kraju do Unii Europejskiej z powodzeniem zdobywają polski rynek. Nie oznacza to jednak, że nasze rodzime przedsiębiorstwa są skazane na porażkę, gdyż dostępnych jest wiele rozwiązań, dzięki którym mogą one skutecznie rywalizować z firmami zagranicznymi, a nawet zdobywać nad nimi przewagę strategiczną. Autor przedstawia i systematyzuje informacje dotyczące różnych postmodernistycznych koncepcji marketingowych oraz ich przydatności dla polskich przedsiębiorstw, jak również zakres ich dotychczasowego stosowania w praktyce.Sprostanie rosnącym wymaganiom wynikającym z przeobrażeń wymaga zbudowania własnej, wyróżniającej przedsiębiorstwo tożsamości, której odzwierciedleniem jest jego wizerunek. Głównym obszarem polityki wizerunkowej firmy powinno być stałe interaktywne komunikowanie się z uczestnikami środowiska wewnętrznego firmy oraz jej otoczenia, czemu z pewnością sprzyja prowadzenie działalności zgodnie z założeniami orientacji marketingowej, której postmodernistyczne oblicza zostały przybliżone w tej książce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 14.05.2008 |