Profesjonalna obsługa klienta
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się twarzą w twarz z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi. Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 02.02.2021 |