Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywcówksiążka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.Prof. dr hab. Iga Rudawska
Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy `Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe` uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 25.04.2017 |