Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Psychologia kontaktu z klientem

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem.

Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 07.01.2013

RECENZJE - książki - Psychologia kontaktu z klientem

4.4/5 ( 10 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0