Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Reklamacja czyli prezent Strategia korzystania z informacji od klienta

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka odpowiada na pytania - dlaczego większość klientów nie składa reklamacji - jakie są najczęściej zachowania niezadowolonych klientów - jak szybko i skutecznie zmienić postrzeganie klienta, tak aby uważał on, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go - jak najlepiej i najskuteczniej odpowiadać na pisemne reklamacje - jak utrzymywać sprzedaż po otrzymaniu reklamacji - w jaki sposób powiedzieć klientowi nie by nadal czuł się usatysfakcjonowany - jakie podejście pozwala na zbudowanie efektywnej polityki reklamacji
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 02.08.2008

RECENZJE - książki - Reklamacja czyli prezent Strategia korzystania z informacji od klienta

4.4/5 ( 15 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1