Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Relacje z kluczowymi klientami

Analiza i zarządzanie

książka

Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 24.07.2009

RECENZJE - książki - Relacje z kluczowymi klientami, Analiza i zarządzanie

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0