książka
Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 22.04.2009 |