Tworzywo skutecznych strategii
książka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Jest to książka o tym, jak budować strategię firmy na styku starych i nowych reguł gry konkurencyjnej. Tworzywo strategii prawie się nie zmienia są nim idee, zasoby, umiejętności i liderzy. Stare prawdy biznesu również pozostają aktualne. Trzeba bowiem mieć niezbędne aktywa, redukować koszty, sprawnie planować w średnim okresie oraz rozumieć ogromne znaczenie reputacji i silnych marek na rynku, którym rządzi nadmiar i pełna swoboda wyboru. Nie wystarcza to już jednak do osiągnięcia sukcesu. Nowe reguły konkurencji wnoszą do świata strategii mordercze tempo, niepewność i chaos, globalną konkurencję, presję na stałe doskonalenie i transformację modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Na styku tego, co niezmienne, i tego, co nowe, powstaje przedstawiana przez Autora w tej książce, krok po kroku, fascynująca praktyka budowy skutecznych strategii tworzenia i zawłaszczania wartości.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 19.11.2007 |