Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Wywieranie wrażenia

Strategie autoprezentacji

książka

Wydawnictwo GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
- różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
- motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
- społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.

Książka Marka Leary`ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 01.06.2012

RECENZJE - książki - Wywieranie wrażenia, Strategie autoprezentacji

4.3/5 ( 11 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1

jr

ilość recenzji:1

brak oceny 20-06-2017 09:51

Najlepsza pozycja dla tych, którzy interesują się autoprezentacją. Książka pozwala na poznanie i zrozumienie czym dokładnie jest kontekst społeczny autoprezentacji i jakich technik używamy, aby osiągnąć swoje autoprezentacyjne cele.

Lisicki

ilość recenzji:1

brak oceny 29-01-2012 12:16

Polecam. Książka dla wszystkich zainteresowanych autoprezentacją nie tylko od strony "jak to robić", ale także chcących zgłębić trochę wiedzy za tym stojącej. Pozdrawiam, Zbyszek