ZARZĄDZANIE MARKĄ
książka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Budowa silnej marki i tworzenie efektywnych strategii zarządzania nią to obecnie główne wyzwanie dla właścicieli marek i specjalistów ds. marketingu w Polsce. Marki są często najbardziej wartościowym aktywem przedsiębiorstw. Wartość silnej marki może być wielokrotnie wyższa niż łączna wartość pozostałych materialnych i niematerialnych aktywów firmy. Wiele firm pragnie mieć dobrą markę, ale nie wie, jak to osiągnąć.W książce przedstawiono sposób postępowania, prowadzący do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dzięki silnej marce. Układ książki odzwierciedla kolejność działań, jakie należy podjąć, aby osiągnąć ten cel i chronić pozycję na rynku. Zastosowanie całości lub choćby części wskazówek pozwoli uniknąć błędów w procesie kreowania silnej marki, a tym samym przyczyni się do sukcesu przedsiębiorstwa.
Czytelnik znajdzie w książce m.in. odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest kapitał marki?
- Co decyduje o sile marki?
- Jak najlepiej wykorzystać posiadaną markę?
- W jaki sposób stosować strategię rozszerzania marki na nowe produkty?
- Jak obliczyć wartość marki?
Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów. Powinna być również lekturą obowiązkową dla osób zaangażowanych w proces zarządzania marką, a więc właścicieli firm, członków zarządów, dyrektorów i pracowników działów sprzedaży i marketingu, konsultantów oraz pracowników agencji reklamowych.
Grzegorz Urbanek - konsultant w zakresie zarządzania i wyceny marki, uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Łódzkim. Jest autorem kilkunastu artykułów o różnych aspektach zarządzania marką. Odbył liczne staże naukowe, m. in. w IESE Univer-sity of Navarra (Barcelona), University of Tennessee (Knoxville). Przez wiele lat wykładał w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem UL. Współpracował w charakterze wykładowcy z Centrum Prywatyzacji, Institute for International Research, Fundacją Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Fundacją Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi. Przez 5 lat pracował w PBG Fundusz Inwestycyjny Sp. z o.o., gdzie zajmował się restrukturyzacją przedsiębiorstw. Był członkiem zarządu m.in. firmy Próchnik S.A. i zasiadał w kilkunastu radach nadzorczych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 17.03.2004 |