Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie
książka
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Niniejsze opracowanie - przedstawiające zarys wiedzy z zakresu zarządzania zmianami - zostało przygotowane jako materiał dydaktyczny do przedmiotu "Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie". Adresowane jest przede wszystkim do studentów kierunku: zarządzanie i marketing - specjalność zarządzanie przedsiębiorstwami, którzy taki przedmiot mają w swoim planie studiów. Nie oznacza to, że z tego materiału nie mogą korzystać studenci innych kierunków studiów. Może on zainteresować zarówno osoby chcące zgłębić problematykę zmian w aspekcie teoretycznym, jak i osoby zajmujące się przeprowadzaniem zmian w różnego typu organizacjach.Praca składa się z dwóch części. Pierwsza stanowi systematyczny wykład, obejmujący wybrane, ważne konstrukcje i problemy występujące w procesie przeprowadzania zmian. Treść wykładu ujęto w ośmiu syntetycznych rozdziałach. Druga część pracy ma charakter uzupełniający. Opisano w niej firmę, która dokonała radykalnych zmian. Celem tego przykładu jest ukazanie możliwych kierunków przeobrażeń przedsiębiorstw. W tej części zamieszczono również kwestionariusze stosowane do diagnozowania problemów, występujących w procesie zmian. Można je wykorzystać we własnej praktyce wprowadzania zmian.
W celu ułatwienia opanowania przedstawionego materiału zamieszczono wiele zestawień i wykresów. Każdy z rozdziałów zakończono pytaniami kontrolnymi.
Po części pierwszej znajduje się zestawienie najważniejszych tez i myśli, a całość kończy literatura.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademii Ekonomicznej w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 22.03.2007 |