KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie
ebook
Wydawnictwo EdisonTeam.pl |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
"Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, "dlaczego jabłoń daje jabłka?" patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!". M. Csikszentmihalyi"Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"; po drugie, - jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?". I na koniec, pytanie trzecie - "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?". W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością
1. Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2. Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3. Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4. Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | EdisonTeam.pl |
Wprowadzono: | 26.09.2011 |