Kultura: zarządzanie, animacja, marketing
ebook
Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury |
Data wydania 2014 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Publikacja serbskich autorów przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny jaką jest zarządzanie kulturą.Mnogość zaprezentowanych w książce zagadnień sprawia, że każda osoba zajmująca się tą problematyką w Polsce znajdzie tu dla siebie interesujący obszar tematyczny - od kontekstów socjologicznych, w jakich funkcjonuje współczesna kultura, aż do praktycznych problemów pojawiających się przy tworzeniu planu marketingowego, czy też szerzej - planowaniu rozwoju instytucji kulturalnej.
Książka została wydana pod redakcją merytoryczną dr Małgorzaty Sternal - wieloletniej ekspertki, współpracowniczki Narodowego Centrum Kultury, zajmującej się m.in. zagadnieniem zarządzania instytucją kultury, jak również problematyką rozwoju polityki kulturalnej państwa.
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok publikacji: | 2014 |