Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar

podręcznik

Wydawnictwo PWN
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach.
Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar

4.3/5 ( 8 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    2
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

janeczka

ilość recenzji:1

brak oceny 20-01-2013 19:32

Lanie wody bez treści przez autora S. który ma wszystko nauczone wyuczone, nic nowego nie wnosi. żałuję że kupiłam.

__olga

ilość recenzji:1

brak oceny 25-11-2012 14:20

Książka choć wygląda niepozornie, jest bardzo treściwa. Można potraktować ją jak vademecum o lojalności klientów. Zawiera wiele praktycznych przykładów, które na długo zapadają w pamięci, gdyż przedstawione zostają w formie tabel, wykresów i opisów. Polecam zwłaszcza studentom zarządzania lub marketingu.